1. Гаранционна стока се обслужва като такава само при представяне на оригинална гаранционна карта от купувача, на чието име същата е издадена. При всички други случаи РТС БГ има право да откаже приемането на стоката като гаранционна.
2. Фирма “РТС БГ” гарантира на своите клиенти, че продуктите продавани от фирмата ще бъдат защитени от дефекти в определен период от време след датата на покупката. Продължителността на тази гаранция е посочена в гаранционната карта за стоката, в която е описан и серийния номер на закупената стока.
3. За софтуерните продукти гаранцията се прилага само за медията, върху която продукта е записан. “РТС БГ” гарантира, че софтуера ще изпълнява програмните си инструкции за които е предназначен, при правилна инсталация на компютъра.
4. Гаранцията на “РТС БГ” покрива тези дефекти, които се появяват в резултат на нормална работа с продукта и не се отнася за следните:
а/ Неправилно и неподходящо поддържане;
б/ Неправилна употреба;
в/ Неправилно инсталиран софтуер и интерфейс;
г/ Операции извън спецификацията на продукта, включващи злоупотреби по време на работа;
д/ Използване на медия, която не се поддържа от закупената от “РТС БГ” техника;
е/ Неправилна подготовка за работа или поддръжка.
5. Ако през гаранционния период хардуерният продукт прояви дефект, “РТС БГ” поема гаранция да отремонтира или замени техниката. Продуктът се заменя с нов или аналогичен,който има функции приблизително еднакви със заменения продукт.
6. Ако “РТС БГ” не отремонтира закупената стока и тя не се произвежда, на клиента се предлага замяна с друга след доплащане при удобен за клиента вариант.
7. Първоначалният гаранционен срок остава в сила, независимо дали модулите са били отремонтирани или подменени.
8. Осъществяването на гаранцията се извършва в сервизните бази на фирмата или на място при клиента в случай на заплатено гаранционно обслужване.
9. С изключение на задълженията специално посочени в тази гаранция, “РТС БГ” не може да бъде отговорна за директни, недиректни, специални, случайни или последващи повреди, независимо дали се базират на договор, вреда в следствие пропуск на длъжностно лице или някоя друга законна теория и дали е предположена възможността за такива повреди.
II-Допълнителни инструкции при транспорт, съхранение, инсталация и експлоатация:
1. При транспортиране да бъдат добре укрепени, като се избягват резките сътресения. Системите да не са изложени на влага и запрашеност.
2. Да се съхраняват и експлоататират при следните условия:
а/ температура на околната среда от 10 до 30 С;
б/ влажност на въздуха до 80%;
в/ липса на прах и химически вещества, въздействащи върху метали и пластмаси;
г/ далеч от източници на електростатични и електромагнитни полета;
д/ при положение, че системите се транспортират при студено и влажно време, включването на устройствата в работното помещение да се извършва най- малко след два часа, необходими за аклиматизиране.
3. Включването в електрическата мрежа и между отделните компоненти на системите да се осъществява с надеждна връзка с приложените за целта от фирмата кабели и съединителни елементи. При включване обърнете внимание на захранващото напрежение, при което работят устройствата – в случай, че не е 220V, включете задължително през трансформатор. Отделните компоненти на системите да се включват в един разклонител.
4. Върху устройствата да не се поставят предмети, затрудняващи топлообмена и вентилацията.
III – Ограничения за гаранцията
Гаранцията отпада в случай на:
1. Повреди, причина за които е лош транспорт, съхранение или неправилна експлоатация.
2. Опит за ремонт от страна на клиента.
3. Подмяна на платки.
4. Повреди, причинени от други модули, използвани съвместно със закупената от “РТС БГ” стока.
5. При използване на некачествени и неоргинални консумативни материали.
6. При нарушен контролен стикер на задния панел на компютъра, гаранцията преминава към гаранция на отделните модули.
7. При нарушен контролен стикер гаранцията отпада.
8. Съгласно изискванията на производителите на модули, ”РТС БГ” не поема гаранция за същите при видим дефект-обгорен или пукнат чип.
9. Съгласно изискванията на производителите на модули, ”РТС БГ” не поема гаранция на модули, върху които умишлено се експериментира, с цел постигане на по-високи резултати, което води до дефектиране на модулите. Това включва overclock , поставяне на собственоръчно направени охладители или части, запояване на елементи, видимо груба намеса и др.
10. Съгласно спецификациите на различните производителите на TFT LCD монитори и TFT дисплеи на преносимите компютри не се смята за дефект наличието на определен брой изгорели пиксели. Техният брой и групирането им са посочени в гаранционната карта за съответната марка монитор.
11. Устройства с повреден или изгорял Ethernet Port. Същите се връщат на производителя за окончателно становище.
IV. Допълнителни условия:
1. При доказано наличие на вируси, както и за всеки софтуерен проблем, фирмата извършва дадена услуга по свои тарифи без оглед на гаранцията!
2. При ремонт сервизната организация не носи вина за унищожена информация.
3. Изгарянето на предпазител не е фабричен дефект.
4. Гаранцията не покрива консумативните материали, като глави на принтери, ленти, тонери, оптични дискове, батерии, акумулатори, адаптери и др.
5. UP – GRADE на компютърни компоненти се извършва само в сервизната база на “РТС БГ” .
6. При ремонт или UP – GRADE e задължително представянето на цялата приложена документация .
7.Фирмата не носи отговорност при повреда на стоката вследствие форсмажорни обстоятелства /офазяване – включително и по кабелната мрежа, токови удари по кабелната и телефонната мрежа и др./.
V – Инструкции за ползване на софтуер:
1. Фирма “РТС БГ” уведомява своите клиенти, че не носи отговорност за инсталация на незакупен от фирмата софтуерен продукт при закупуване на асемблирана система, дънна платка или хард диск.
След изтичане на гаранцията “РТС БГ” ООД поема следгаранционен сервиз.
© RTS-BG 2023